Meditatia de Recunoștință și 21 de zile transformare.

Obiceiurile sunt raspunsuri comportamentale automate care se dezvolta prin repetarea comportamentului in contexte diferite.
Cu toate acestea, obiceiurile reprezinta, de asemenea, o potentiala provocare pentru schimbarea comportamentelor nesanatoase inradacinate, care pot fi rezistente la schimbari motivationale.
Creierului tau ii plac obiceiurile pentru ca sunt eficiente. Cand automatizati actiunile comune, eliberati resurse mentale pentru alte sarcini.

Expertii sunt de acord ca nu exista un interval de timp tipic pentru eliminarea unui obicei, iar reteta potrivita va fi un amestec de personalitate, motivatie, circumstante si obiceiul in cauza.

Multumesc pentru aceasta zi! Multumesc pentru aerul pe care il respir! Multumesc pentru darul vietii! Multumesc!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp

Creierul nostru are doua retele pe care le foloseste pentru procesarea gandurilor: reteaua narativa si cea a experientelor directe.

Prima retea, este cea de baza cu care operam (default mode). Folosim acest circuit cand ne gandim la trecut si viitor. Se declanseaza automat atunci cand nu suntem concentrati pe o activitate anume.

De asemenea este si reteua noastra sociala, unde ne focusam pe povesti despre noi însine, despre altii sau despre diverse întamplari.Creierul nostru intregistreaza tot ceeea ce facem in mod repetat-in felul acesta apar obisnuintele.

Astfel, povestea pe care ne-o spunem noua insine in mod repetat devine o cale inscrisa in creier, un circuit pe care creierul il va retine si activa in mod natural atunci cand va avea un element declansator (de exemplu conceptia ca nu faci suficient de mult, de bine, ca nu ai destui bani, ca nu poti face destui bani, ca nu esti suficient de inalt, etc). 

Pe de alta parte, reteua experientelor directe ne permite sa experimentam momentul prezent prin simturile noastre.

Aceasta retea observa atat semnalele interioare cat si pe cele exterioare, dar nu le judeca ca fiind bune sau rele.

Desi multi dintre noi ne petrecem mare parte a timpului in reteaua narativa, putem beneficia de aportul retelei  experientelor directe prin exercitii intentionale sau prin practicarea de meditatii si afirmatii pozitive.

Repetitia este esentiala pentru re-formarea noilor cai neuronale in creier si astfel a noi credinte si obiceiuri.

Ia in considerare urmatorii pasi pentru a integra o noua credinta sau un nou obicei în viata ta.

1.Identifica un obicei sau o credinta pe care crezi ca ar trebui sa le schimbi. Care este schimbarea care ti-ar face viata mai implinita?

2.Reflecteaza asupra impactului acestui obicei sau credinte asupra vietii tale de pana acum. Ti-a folosit acest oboicei sau credinta? Ti-a facut bine? Ti-a facut rau?

3.Ia-ti un angajament personal de aschimba acest obicei sau credinta , daca vei considera ca nu iti sunt benefice vietii tale actuale. Pune-ti intrebarea care sunt riscurile de a NU schimba obiceiul sau credinta?

Asculta Meditatia de Recunostinta pentru cel putin 21 de zile, in asa fel incat afirmatiile de multumire sa aiba un impact asupra credintelor si obiceiurilor tale, pentru o viata mai implinita.

Multumesc!

REIKI

Scapa de panica si de stress

GIFT CARD REIKI

Un cadou inedit pentru cei dragi

SACRED SECRET

MANTRA
No Comments

Post A Comment